onsdag den 2. januar 2019

2017....2018....2019 Velkommen nyt år

Der har været stille her på bloggen siden marts 2017.
Mit nytårforsæt og gode intentioner om at passe på mig selv efter 2016 tog en lidt anden drejning end planlagt. I april 2017 sagde min min krop stop og jeg blev sygemeldt med stress - 5 uger væk fra jobbet og 5 uger langsomt tilbage til fuldtid. Det var et wake-up call for mig og en erkendelse af, at jeg og min daværende arbejdsplads ikke var et godt match, så vores veje skiltes i begyndelsen af 2018.

Året 2018 blev brugt på at passe på mig selv og min familie, tage mig tid til lave ting der gør mig glad og få en god start i nyt job og firma og dermed al det overskud jeg altid har haft  😄

Min Hemmelige Have findes stadig omend uskylden som hemmelig er passé, da vi nu snart får massevis af naboer. Markerne omkring os udstykkes til parcelhus-kvarterer og der er fældet massevis af træer rundt om os som lige nu giver lys og udsigt, men også indsigt fra nysgerrige blikke.

Udsigt fra terrassen i hhv. 2017 og 2018
Pilen markerer vores magnolietræ

Men haven er stadig mit kreative rum og jeg nyder, hvordan årstiderne skifter og med dem haven og dens behov. Så jeg er klar til at tage hul på endnu et skønt haveår.
Rigtig godt nytår, - må 2019 byde på massevis af dejlige haveglæder!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar