mandag den 6. februar 2017

Bare lidt mere sne før det bliver rigtig forår

Det har simpelthen ikke været rigtig vinter før der har været flere nætter med god nattefrost og et pænt lag sne, som skaber de smukke hvide landskaber.
Ja, jeg kan faktisk rigtig godt lide vinter, frost og snevejr; sneens lysende skær om aftenen, lyden af knasende sne under støvlerne, sne-kådheden som opstår hos både mennesker og dyr. 

Til frokost gik jeg en tur ud , mens der faldt lette snefnug. På vejen hjem fra arbejde voksede størrelsen på snefnuggene, men temperaturen tillod desværre ikke snefnuggene at blive liggende længe.


I aften falder sneen dog stadig, så jeg håber virkelig at jeg vågner op til fint snelandskab i morgen.
Forårs bebuderne er jo allerede på vej - erantis og vintergækker titter frem alle vegne i haven. 



Men jeg ønsker mig lidt mere sne inden det bliver rigtig forår..... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar