onsdag den 6. juli 2016

Pæne lige rækker.......

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg godt kan lide en rimelig organiseret køkkenhave, med planer og struktur. Dette indbefatter selvfølgelig også en vis form for orden i planternes vækst.
Det er helt klart min intention, når jeg sår og planter, at det sker i rimelige lige rækker.....
Men jeg er nu nået til et punkt, hvor jeg må vælge.... 
Pæne rækker af planter eller en hyggelig og sjov havekat! 

Begge ting er på nuværende tidspunkt ikke muligt!!!
Tot elsker nemlig at grave og rulle sig i mine nysåede bede :-)
Dette betyder helt konkret, at mine 3 forskellige slags rødbeder nu vokser i et sandt kaos på kryds og tværs, hvilket var tydeligt allerede da de små planter brød gennem jorden.



Og nu også ses tydeligt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar